poniedziałek, 14 lutego 2011

Lirene Dermoprogram, Nature Matte Foundation - the best !

Fluid Nature Matte 7h to doskonałe rozwiązanie problemów wszystkich kobiet, które poszukują podkładu zapewniającego doskonale matowy wygląd cery przez długi czas.
Podstawa skuteczności:
• innowacyjne rozwiązanie, polegające na zastosowaniu specjalnych mikrogąbeczek, które absorbują sebum i odbijają światło
•  pozbawiona zawartości tłuszczu, lekka formuła zapewnia łatwą i komfortową aplikację fluidu
• fluid wygładza skórę, doskonale koryguje niedoskonałości oraz nadaje jej naturalny koloryt
Efekt:
Idealnie matowa cera do 7 godzin

I zgadzam sie w pęłni z producentem :) U mnie wszystko działa...matowa twarz bez efektu maski, wygładzona i skorygowana SUPER !
Ja mam odcień taki jak na obrazku 13 cappucino i na prawdę u mnie sie sprawdza 

Cena : 13 zł/30 ml

Ocena wizaz 3,6 na 5 KLIK
Moja ocena: 5 na 5

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Polymethyl Methacrylate, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1, Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Nylon-12, Sodium Chloride, Beeswax,(Cera Alba), Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Titanium, Triisostearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Geraniol, Alpha Isomethyl Ionone, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77489 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide)

2 komentarze:

  1. Ja korzystałam kiedyś z tego kryjącego i był całkiem całkiem niezły aczkolwiek potrafił mnie zapchać, a jeżeli już jesteśmy przy podkładach zapraszam Cie do przeczytania mojej recenzji na temat podkładów Vichy http://yasminella-yasminella.blogspot.com/2011/02/recenzja-kosmetykow-vichy-vol-3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten fluid mam 12 naturalny

    OdpowiedzUsuń