niedziela, 13 lutego 2011

Soraya, Kryjący Make-up

Producent zapewnia ze:
-  kryje niedoskonałości
-  idealnie wygładza pozostawiając naturalny wygląd
-  matuje skórę na wiele godzin
- działa antybakteryjnie dzięki wyciągowi z trawy cytrynowej

Wady wg mnie:
-jest rzadki i rozmazuje sie po twarzy
-nie kryje niedoskonałości
-nie wygładza
-sie błyszczy - nie matuje!


Zaletą jest jedynie niska cena ,np teraz w Rosmanie za 9,49 zł i dlatego się skusiłam. Ale nigdy wiecej !

Nie wiem co jest ze mną i Sorayą jakoś wiekszość produktów tej firmy mi nie odpowiada.

Choć co do tego fluidu to jest dużo pozytywnych opinii na necie - ale mi no prostu nie podchodzi.
W przeciwieństwie do Podkładu Lirene Matte, ktory opiszę powyżej.

Ocena Wizaz: 3,02 na 5 KLIK
Moja ocena: 1 na 5


Cena: 12 zł / 30 ml

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie ten podkład to jedna wielka porażka zero krycia maże się, zostawia smugi, zmienia kolor, umnie leży i czeka na kogoś chętnego a jak nie to kosz.

    OdpowiedzUsuń