czwartek, 18 sierpnia 2011

HIT:L'BIOTICA BIOVAX wosk do włosów blond



Zmieniłam moją Maseczkę , z Mlecznej na do Blondu. 
Ta maska ma świeży cytrynowy odczyn. Jestem zadowolona. Włosy gładkie i miękkie są. Co do poprawy koloru to raczej nie zauważyłam. Ale jest dobra.

Cała seria BIOVAXU nie zawiera  PARABENÓW, SLS, SLES, GLICOLU PROPYLENOWEGO. 



Ekstrakt z Cytryny działa rozjaśniająco, przywracając włosom świetlisty kolor Kompozycja oleju ze Słodkich Migdałów oraz Miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk i zdrowy wygląd.


Zalety:
- naturalna 100% ekstrakt z Henny ,
- intensywnie nawilża, 
- włosy miękkie i gładkie w dotyku,
- zapobiega rozdwajaniu końcówek,
- wydajna,


Wady:
-trzymanie 20 min co drugi dzień,
- szybciej włosy się tłuszczą.



SKŁAD: AQUA, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ALCOHOL (AND) CETEARETH - 20, CETRIMONIUM CHLORIDE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ACETYLATED LANOLIN, GLYCERIN, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, CITRUS MEDICA LIMONUM PEEL EXTRACT, MEL (HONEY) EXTRACT, PARFUM, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL C.I. 19140, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE

Cena:16,99/250 ml
Moja ocena: 4,5/5
Ocena wizaz: 3,35/5 KLIK


Z moich obserwacji wynika że albo ktoś jest nią zachwycony albo zawiedzony. Widocznie zależy od włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz