poniedziałek, 29 sierpnia 2011

HIT:Pollena, Biały Jeleń, Hipoalergiczny żel pod prysznic z mlekiem kozim

ZALETY:
- kremowa konsystencja
-dobrze sie pieni
- bezzapachowy 
- dla skory skłonnej do alergii
-nie zawiera barwników,
- odżywia i nawilża skórę.

WADY:
-brak
-dla mnie perfekcyjna by była wersja z olejkiem 






Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Goat milk extract, C12-13 Alkyl Lactate, Styrene/Acrylate Copolymer, Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum



Cena: 7zł / 300ml
Moja ocena: 4,8 na 5  HIT
Ocena Wizaz: 4,56 na 5 KLIK


Wcześniej nie kupowałam. Wzięłam ze sobą na wakacje w małych opakowaniach kupionych w Rossmannie i okazało sie że jest świetny. Na pewno będę do niego wracać. Widziałam ze są rożne żele z tej serii w necie, ale w Rossmannie nie widziałam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz