poniedziałek, 26 września 2011

KIT:Lirene Dermoprogram,Body Shaping -balsam modelujacy

Balsamik kupiłam w Tesco. Za śmieszną cenę 3,5 zł. SERIO !!! Lecz niestety okazał sie KITem.
Unikalna kompozycja składników zawierająca kompleks z ziaren kawy arabskiej i ostrokrzewu paragwajskiego ma działanie ujędrniające, wyszczuplające i podkreślające kształt Twojego ciała.
Zawarte w balsamie witaminy C i E oraz kompleks lipidowy zachowają naturalne funkcje skóry, dostarczając jej naturalnych składników odżywczych. O optymalne nawilżenie zadba Glucam®.


ZALETY: 
- nawilża i tyle

WADY:
-konsystencja rozrzedzona
- szybko sie kończy
- modelowania nie zauważyłam

Moja ocena 1 na 5 KIT
Ocena wizaz 3,8 na 5 KLIK tam sie nazywa Body Exclusive i w recenzjach chwalą zapach.
Może to jakiś inny balsam.??

CENA : 14 zł(3,5*)/200 ml


Niedługo inne recenzje jeszcze 2 balsamów które kupiłam za 3,50 zł


Lirene Dermoprogram, Body Shaping, Balsam z kompleksem wyszczuplającym - już wiem że jest lepszy niż opisywany!


Lirene Dermoprogram, Body Shaping, Ujędrniający balsam z wyciągiem z Noni i masłem kakaowym -czeka na swoją kolej.
Czy używałyście już ich kiedyś? Jakie macie o nich zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz