wtorek, 29 listopada 2011

Ziaja Med, Kuracja Wybielająca, Krem wybielający ochronny na dzień SPF 20 i na noc

Szukałam kremu który rozjaśni zmiany potrądzikowe na mojej twarzy oraz plamy po opalaniu na dekolcie. Kupiłam taki zestawik, ale ZAWIODŁAM się.
|O ile zaczerwienienia na twarzy zredukowały po aplikacji to dekolt niestety pozostał nienaruszony. Wybielenie nie jest też trwałe, przy braku aplikacji plamki znów wracają.
Podsumowując: pomimo korzystnej ceny takiej Kuracji to słaby produkt wg mnie i nie polecam go.

Cena zestawu: 18,18 /50ml+50ml


PS. Zmieniłam trochę o nim zdanie.Po zabiegu oczyszczania przez kosmetyczkę kiedy cera była zaczerwieniona i z plamami użyłam go 2 razy na noc i EFEKTY BYŁY WIDOCZE.Skóra sie ujednioliciła a zaczerwienienia znikły.Ale pomimo tego nie zmieniam oceny.

Moja ocena: 1 na 5             KIT
Ocena Wizaz:  1,5 na  5    krem na dzień KLIK
Ocena Wizaz: 3,25 na 5  krem na noc  KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz