wtorek, 21 lutego 2012

KIT :Garnier Essentials Skóra normalna i mieszana Mleczko do demakijażu


Mleczko wzbogacone w mikroolejki oczyszczające oraz żywą wodę z owoców. Usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Pozostawia skórę świeżą i oczyszczoną. Nawilża i przywraca równowagę.
Kupiłam po skończeniu Płynu micelarnego i braku pieniązków.
Ale totalnie sie zawiodłam:

WADY
-nie usuwa makijażu
-szczypie
-jest wodnisty

Zalety:
-ładna butelka
-zapach
Cena:10 zł /200 ml


Zastanawiam sie co sie z tym produktem stało? 
Kiedyś dawno kupiłam go pamiętam i był OK. ale nazywało sie 
Garnier, Podstawa Pielęgnacji, Mleczko do demakijażu do cery normalnej i mieszanej 
KLIK WIZAŻ
Teraz to moze nowa odsłona,  że ESSENCIALS. 
Nie wiem w kazdym razie lezy w kącie łazienki i polezy jeszcze długo.

Moja ocena: 1 na 5 KIT


Z MOICH OBSERWACJI WYNIKA ŻE CO KUPIĘ COŚ GARNIERA LUB SORAYI TO MI NIE SŁUŻY :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz