czwartek, 26 kwietnia 2012

KIT:Alterra, Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes`



Wszyscy maja to ja też ! Kupiłam dawno...3 miesiące może 4 miesiące temu.

Nie mogłam zużyć bo jakoś mi nie podchodziła. W końcu dotarłam do końca opakowania.
Jakie wnioski ?

Zalety:
-niska cena
-bez silikonów,parabenów
-wydajna

Wady:
-nie nabłyszcza
-nie nawilża
-puszy włosy
-nie wiem co inni w tym widzą

Ja musiałam dodatkowo po myciu stosować odżywkę bez spłukiwania, bo włosy się puszyły

Wiec powiem ALTERZE ..PASS ,Adios amigos ! Nie kupię 2 raz.

Ocena moja:: 2/5 plus za brak silikonów itp
Ocena wizaż: 3,9 /5 KLIK

Cena:9,69zł/150 ml

Czy wam służy? Dlaczego mi nie?

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Myśle ze warto sie przekonać na swoich włosach. Bede czekać na Twoją recenzję.

      Usuń