środa, 25 kwietnia 2012

KIT :BeBeauty Nawilżające mleczko do demakijażu

Dużo dobrego słyszałam o tym mleczku wiec postanowiłam nabyć. Niestety nie jest dla mnie ... 



OPIS: Nawilżające mleczko odświeżające skutecznie oczyszcza skórę normalną i mieszaną z zanieczyszczeń i pozostałości makijażu. Skóra po użyciu preparatu jest dokładnie oczyszczona, nawilżona i odświeżona. 

Zawiera:
  • ekstrakt z lotosu zapewnia skórze uczucie świeżości i czystości
  • d-panthenol nawilża i łagodzi podrażnienia
  • witamina E przyspiesza regeneracją naskórka, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych
  • gliceryna utrzymuje właściwy poziom nawilżenia
  • przebadane dermatologicznie, jest produktem hypoalergicznym.



Wypróbowałam i samo przyłożenie wacika w okolice oka wywołało ból i swędzenie. Do zmywania makijażu nie mam uwag szybko i bez rozmazywania.Jednak uczucie opuchnięcia oka i bólu utrzymywało się po użyciu, nawet zmycie woda nie spowodowało ulgi. Pomogło przetacie Mleczkiem Garniera (KLIK) ,które nie spełnia swojego zadania co do zmywania makijażu ale przyniosło ulgę moim oczom. Nie wiem na co ale na coś w tym składzie muszę być uczulona - moze na ekstrakt z lotosu? 

Niestety zaliczam do go KITów.

Zalety:
-tanie
-zmywa makijaż nie rozmazując

Wady:
-szczypie w oczy
-uczula mnie !

Ocena moja : 1/5  UCZULA I SZCZYPIE
Ocena wizaz : brak

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Panthenol, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Tocopheryl Acetate, PEG-100 Stearate, Ceteth-20, Potassium Phosphate, Isostearyl Isostearate, Tetrasodium EDTA, Magnesium Aluminum Silicate, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Parfum, Methylparaben, Prophylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol.


CENA:4,99zl/200 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz