poniedziałek, 16 lipca 2012

HIT: Osławiony Olejek Kokosowy Vatika

Tak zaintersowałam sie nim dziekui blogowi JAK DBAĆ O DŁUGIE WŁOSY? Którego jestem stała czytelniczką. Olej kokosowy to  odżywka, która sprawi, że włosy staną się zdrowe i lśniące. Stosowany regularnie zapobiega łupieżowi, zwiększa ukrwienie głowy, stymuluje porost włosów i zapobiega ich wypadaniu. Doskonały do nawilżania końcówek. Masaż skóry głowy przy użyciu olejku kokosowego uwalnia od stresu i napięć.

Poza naturalnym olejem kokosowym w skład Vatiki wchodzą ekstrakty z wyjątkowych ziół: henny, amli i cytryny.  Ta unikalna formuła sprawia, że możliwa jest głęboka penetracja olejkiem w głąb włosa, dzięki temu daje on kompletne odżywienie od środka.

ZALETY:
-starcza na długo
-nawilża włosy
-nie uczula
-włosy są mięciutkie

WADY:
-tłuści pościel jak czepek mi sie zsunie


Niektóre preferują pozostawienie olejku na godzinę, dwie lub na całą noc, a następnie myją włosy.Ja zostawiam na całą noc. Rano myję głowę. Sprawdza się na końcówki włosów. 


MOJA OCENA: 5/5 ♥♥♥♥♥ HIT
OCENA WIZAZ:4 /5♥♥♥♥   KLIK

CENA: 15 zł/150ml 
http://www.helfy.pl/
SKŁAD: Coconut oil (Cocos nucifere oil);Neem (Azadirachta indica Leaf extract);Brahmi (Centella asiatica Plant extract);Fruit extracts of Amla;Bahera and Harar (extracts of emblica officinalis Terminalia belirica and Terminalia chebula),;Kapur kachri (Hedychium spicatum rhizome extract);Henna (Lawsonia inermis leaf extrac);Milk (lac)
Rosemary oil (Rosmarinus officinalis oil);Lemon oil (Citrus limonum oil);TBHQ (t-butyl hydroquinone);Fragrance Olejek kokosowy do włosów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz