poniedziałek, 23 lipca 2012

ZASKÓRNIKI ! Jak sie ich pozbyć?

Mam całą twarz w zaskórnikach.
Używałam Kremu BIELENDA GRANAT oraz ostatnio PUDRU ESSENCE
Nie wiem, co jest winowajca na razie odstawiłam obydwa.
Nie są to wągry tylko zaskórniki zamknięte -takie krosty pod skóra. brr.
Od razu zaczęłam szukać pomocy w internecie i w sklepie.

Po Opiniach na Wizażu jestem prawie pewna ze to KREM BIELENDA GRANAT to zrobił!!!!

POMOC:


MASECZKA CYNAMONOWA

Łyżkę miodu i 4 łyżeczki cynamonu mielonego nakładamy na twarz -5-10 min.


Może powodować zaczerwienienia.


http://jejuroda.pl/maseczka-cynamonowa-sposob-na-tradzik


GARNIER CZYSTA SKÓRA


Została udoskonalona o wysokie stężenie kwasu salicylowego (2%) i naturalny składnik aktywny HerbaRepair, dzięki czemu nie tylko zwalcza niedoskonałości, ale również walczy ze śladami po nich, przywracając skórze jednolity koloryt.

W skład serii wchodzą: żel do twarzy odblokowujący pory,  tonik redukujący niedoskonałości,  peeling eliminujący zaskórniki, aktywny krem przeciw niedoskonałościom 24h nawilżanie oraz roll-on przeciw niedoskonałościom kojąco-chłodzący. 

Ja zakupiłam w TESCO:
1.Garnier, Czysta Skóra Active [Pure Active], Blackheads scrub (Peeling eliminujący zaskórniki) KLIK opinia wizaz: 3,5/5 cena : 15,99 zł
2.Garnier, Czysta Skóra Active [Pure Active], Aktywny krem przeciw niedoskonałościom KLIK opinia wizaż : 3,2/5 cena:16,99 zł

Od razu widać różnice. Maseczka b.pomogła.

Z Garnierem czekam na efekty ale na razie widzę, że jest coraz lepiej.
POCZEKAMY ZOBACZYMY.




2 komentarze:

  1. Ostatnio też coś zrobiło mi taką krzywdę, ale na pewno nie sięgnę po aż silne środki jak żele do mycia buzi z kwasem salicylowym. Na razie odstawiłam podejrzanych, a punktowo używam Effaclar duo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Effaclar Duo nie miałam,nastepnym razem może zastosuje. Na razie kwas mi pomaga a uwierz mi że musialam siegnac po drastyczne środki.

      Usuń