wtorek, 7 grudnia 2010

Włosy: Odżywki LORYS - Avocado mój faworyt, NaturAloe buu

Kiedyś chodziłam sobie po Auchan i bez świadomości kupiłam odżywkę która była dość tania i duża. Była to Sther, Lorys, Avocado i byłam nią zachwycona. Stwierdziłam że następnym razem też kupię LORYS. Zachwycona zakupem pierwszej i po jej zużyciu kupiłam następną. Ponieważ mam krecone włosy...znaczy chce żeby sie kręciły. Kupiłam LORYS Naturaloe i... zawiodłam sie całkowicie.


Sther, Lorys, Avocado (Odżywka do włosów suchych)  NAJLEPSZA

Włosy są codziennie narażone na niszczący wpływ wiatru, zimna i słońca.Formuła odżywki Avocado została opracowana, aby wzmocnić i pielęgnować suche włosy.Odżywka zawiera ekstrakt z awokado, witaminy, proteiny i sole mineralne. Włosy są nawilżone i błyszczące.

Zalety:
- super  nawilżone włosy i lśniące
- łatwo się ukladaja
- sliczny zapach
- wydajna i tania
-nie zawiera silikonu
Wady : brak






Ocena Wizaz 4,36 na 5 klik
Ocena Moja 4,99 *na 5 *Dlaczego nie 5? - nie podkreca loków, a poza tym ideał.

Skład: Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Fragrance (Perfum), Yellow 5 (Ci 19140), Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract, Quaternium-7, Bht, Methylisothiazolinone, Methylichloroisothiazolin One, Dissodium Edta, Blue 1(Q42390, Citric Acid, Fragnance: Limonene, Linalool
Cena: 13 zł / 1000ml



Sther, Lorys, Nutraloe (Nawilżająca odżywka do włosów kręconych) NAJGORSZA


Odżywka zawiera aloes i dodatkowo jest wzbogacona odżywczymi składnikami, które wzmacniają wewnętrzną strukturę włosa. Włosy będą (niby) nawilżone, gładkie i lśniące.

Zalety:
-wydajna
-nie zawiera silikonów
Wady:
-nie nawilża
-nie podkręca loków
-nie pachnie
-nic nie robi


Opinia Wizaz 3,17 na 5 KLIK
Opinia Moja 1 na 5  nic nie robi, moze nie zawiera silikonu i jest tania ale to za mało

 
Skład: Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Polyquaternium-7, Fragrance (Perfum), Citric Acid, Nutraloe Complex, Hydroxyathylcellulose, Sodium Acetate, Sodium Chloride, Hydrolyzed Collagen, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Fructose Oligochacarides, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, BHT, Dissodium Edt

Cena: 13 zł / 1000ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz