poniedziałek, 6 grudnia 2010

Bielenda,Marokańskie Złoto, Krem 'Mistyczny sen' na noc

Otrzymałam go w prezencie.Z pewną taką obawą do niego podeszłam , jestem alergikiem i bałam sie obudzić rano z plamami na twarzy, troche piekł po pierwszym nałożeniu.

Zalety:
-ładny zapach
-krem anti-age
-ma niwelować zmarszczki
-stymuluje syntezę kolagenu
-chroni przed działaniem wolnych rodników

Wady:
- cena
- konsytencja emulsji, rozrzeczone znaczy
-szczypie po nałożeniu

Na Wizażu opinie są pochlebne bardzo.

Wizaz ocena: 4 na 5
Moja ocena: 3 na 5

Bielenda zaprzestała tej serii wiec można ją dostac tylko jako gratis do jakiegoś zestawu  jeszcze.

Skład: Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Polyisobutene, Pentaerythrityl Distearate, Propylene Glycol, Centella Asiatica Leaf Extract, Cimicifuga Racemosa (Black Cohosh) Root Extract, Glycine Soya (Soyabean) Seed Extract, Camelia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Pisum Sativum (Pea) Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Stearate, Glycereth-26, Argania Spinosa Kernel Oil, Passiflora Incarnata Seed Oil, Glycine Soya (Soybean) Oil, Retinol, Chitosan, Glycolic Acid, Polysorbate 20, Sorbitan Oleate, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, Sodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone, Cellulose Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben Isobutylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Citronellol, Limonene, CI 19140 (Acid Yellow 23), CI 18050 (Acid Red 1)

Cena: 23zł / 50ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz