czwartek, 27 stycznia 2011

Ziaja, Kozie Mleko, Kremowe mydło pod prysznic

Wow ! Dokupiłam do kremu mydło i balsam KOZIE MLEKO.
O basamie pózniej bo nie wybróbowałam jeszcze.
Ale mydło bardzo fajnie !

Z ziajowych mydeł to wg mnie jest taka hierarchia (jak na razie)
1. Mydło Kakaowe (best)
2. Mydło Kozie mleko
3. Mydło Jagoda i Porzeczka
4. Mydła inne Blubel
5. Mydło Pomarańczowe
6. Mydło Sopot Spa
7.  Mydło Oliwkowe(najgorsze)


Odżywia, wygładza oraz wyraźnie uelastycznia skórę.Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek.Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody.Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.
Zawiera kompleks składników koziego mleka – bogaty w proteiny, kwasy organiczne, lipidy, węglowodany oraz witaminy A i D, który zwiększa elastyczność skóry, zapobiega wiotczeniu, opóźnia procesy starzenia. 

ZALETY:
-wydajny
-super lekki zapach
-bardzo kremowy
-poczucie luksusu
-dobrze nawilża

WADY:
-mało sie pieni (dla mnie to nie wada)


Moja ocena : 4,8 na 5
  Ocena wizaz: 4,16 na 5 KLIK


Skład: Aqua (water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocamide Dea, Styrene/Acrylates Copolymer, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Lactobacillus Ferment, Cyclodextrin, Panthenol, Dosidium Edta, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2nitropropane-1,, 3-Diol, Parfum (Fragrance), Citric Acid.



Cena: 6,50zł / 500ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz