środa, 26 stycznia 2011

Ziaja, Kozie Mleko, Krem 2 odżywianie wygładzanie

Powiem -ratunek dla suchej skóry !
Ostatnio moja cera jest bardzo wysuszona - przez kaloryfery i basen oraz stosowanie matujących kremów na dzień.

Miałam krem Perfecty , ktory ma dobre opinie na wizazu KLIK, ale nie dawał poczucia nawilżenia.

Kupiłam ZIAJA Kozie mleko Krem 2  (specjalnie ten tłustszy) i powiem że rewelacja.
Nie spodziewałam sie takiej ulgi na twarzy już przy pierwszym nałożeniu.

Używam go na noc bo jest gęsty i tłusty.

Plusy:
-nawilża
-ładnie pachnie
-super konsystencja (gesta- wystarczy odrobina)
-cena

Minusy:
-małe pudełeczko

Moja ocena: 4,3 na 5
Ocena wizaz : 3,8 na 5





Cena :6 zł/50 ml

KOMPLEKS SKŁADNIKÓW KOZIEGO MLEKA - stanowi regenerujący kompleks składników koziego mleka bogatego w proteiny, kwasy organiczne, lipidy, węglowodany oraz witaminy A i D. Stymuluje syntezę kolagenu i elastyny aktywując odnowę skóry. Zwiększa jej elastyczność, zapobiega wiotczeniu, wygładza zmarszczki i opóźnia procesy starzenia. Chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Odżywia i doskonale nawilża skórę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz