wtorek, 8 marca 2011

SENSIQUE Cienie GLAMOUR PALETTE i LOVELY Terra Cotta Compact

SENSIQUE Cienie GLAMOUR PALETTE
Chciałam pochwalić te cienie. Już skończyłam jedną paletkę ale na pewno kupię drugą.
Poczwórne cienie do powiek  którymi zrobimy fajny nautralny makijaż.

Plusy:
- tanie
- dostępne jest aż 8 kompozycji kolorystycznych.
- nie uczulaja (mnie )
-kolory z połyskiem

Minusy
-brak

 Cena: 7,99 zł /10g 

Moja ocena 5 na 5
Wizaz ocena 3,76 na 5 KLIK

Sa cienie podobne z WIBO LOVELY ale nie kupowałam bo mnie ta firma UCZULA.

LOVELY, Terra Cotta Compact
Zestaw pięciu harmonizujących ze sobą cieni umieszczonych w nowoczesnym, estetycznym opakowaniu. Dostępnych jest kilka wersji kolorystycznych. Cienie rozświetlają i nadają intensywny, trwały kolor.


Mojej oceny tu brak - bo mnie uczulają
Ocena Wizaz 4 na 5 KLIK
Cena: ok. 10zł / 5g

1 komentarz:

  1. Mam te cienie z lovley i jezeli chodzi o ich właściwości to zalezy chyba od koloru a do sensique nie mam przekonania

    OdpowiedzUsuń