czwartek, 10 marca 2011

Moja kosmetyczka - MARZEC

Moj zestaw w Marcowy -tylko niezbędniki

Dax CosmeticsPERFECTA AGE CONTROL 35+ krem na dzień

Fajny był ten na noc na dzień roluje sie w grudki nie jest dobry pod makijaż ale już zużywam.





Lirene Dermoprogram NatureMatt - Fluid Matujący - 14 Karmel 30 ml

Dla mnie ok, tani i dobry.
A codziennie nakładam i sprawdza sie.





Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara

Wibo, Your Fantasy, Puder prasowany

Używam jako brązer - jestem bardzo zadowolona to już 3 ci mój ten puder - i o dziwo jako nieliczny produkt WIBO mnie nie uczula

Sensique, Trendy Colour, Glamour Palette nr 102

Bardzo fajne 4 kolory - cały maikijaż zrobiony. Ładnie sie błyszczą i otwierają oko.




Miss Sporty Hollywood Błyszczyk do ust nr 302 - My Limo Please




A wy co macie w kosmetyczkach?


2 komentarze:

  1. Krem z vichy lub la roche posay podklad i puder z vichy tusz z MNY

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy dobrym rozłożeniu proporcji nie powinno śmiedzieć, a jeżeli będzie to po prostu rób to w takie dni kiedy nie będziesz wychodzić z domu

    OdpowiedzUsuń