środa, 25 kwietnia 2012

LEWITAN Drożdże piwowarskie suplement diety

Suplement diety. W okresie intensywnego wzrostu młodzieży, w okresach osłabienia wynikającego z niezrównoważonej diety i przemęczenia, przy wypadaniu włosów wynikającym z osłabienia cebulek włosowych. Dla osób mających problemy z cerą, z dokuczliwymi zajadami w kącikach ust, dla nastolatków cierpiących na trądzik młodzieńczy, w celu poprawy przemiany materii.

Wiecej w DOZ -KLIK


Kupiłam i używałam przez miesiąc. Regularnie choć przyjmowanie 4 tabletek dziennie troche kłopotliwe.
Moze coś działa,bo nie mam wyprysków skorych ale trudno ocenić bo biore tez Vizaksinum i nie wiem co działa.W kazdym razie włosy nadal suche i matowe.

Zalety:
-tani

Wady:
-nie zauważyłam zmiany w skórze i włosach.

Może innej firmy teraz wezmę?

Moja ocena 2/5  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz