poniedziałek, 23 kwietnia 2012

HAUL kremowy na kwiecień 2012

Witam nadążając za blogami postanowiłam też napisać o tym co kupiłam w KWIETNIU.

1.BB Garnier  Superpharm za 14,99 zł .
Pewnego popołudnia umowiłam sie ze znajomymi, zdązyłam tylko wejść pod prysznic by zdążyć na autobus resztę makijażu zrobiłam sobie w ROSSMANIE (próbkami produktów) i własnie jak sie z nimi spotkałam to usłyszalam ALE MASZ ŁADNĄ TWARZ co to? i uświadomiłam sobie że był yo własnie ten Krem wiec kupiłam go .
2. Bioderma, Sensibio AR  Krem do cery wrażliwej ze skłonnością do rumienia i widocznymi rozszerzonymi naczynkami w Superpharm za 9,99/40 ml
Nie mam problemu z naczynkami,  ale niedawno byłam na mikro dermabrazji wiec chciałabym chronić twarz przed wpływami środowiska i ukoić zaczerwienienia po zabiegu.
Opinie Wizaz KLIK
Bioderma opis produktu KLIK


3. Ziaja, Sopot Sun, Krem przeciw zmarszczkom SPF 30 DNA protektor za 8 zł w TESCO  /50 ml.
Sezon rowerowy rozpoczęłam w tamtym tygodniu. Od maja do września jeżdżę rowerem do pracy. Filtr się przyda bo jeżdżę w okularach i nie chciałbym mieć czerwonego nosa i połowy polików. Nie spodziewajcie sie szybkiej recenzji  odsyłam do Wizażu KLIK.

La Roche Posay, Anthelios AC SPF 30 , który miałam w tamtym roku u mnie się nie sprawdził recenzja tutaj KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz