poniedziałek, 21 maja 2012

KIT :Marion Hair Therapy - Domowa kuracja na włosy? Raczej nie polecam

Zauważyłam ostatnio Samorozgrzewające odżywki na bazie olejków aromatycznych.
Producent pisze że ,regenerują, odżywiają i pielęgnują włosy, zapobiegając wypadaniu i przyspieszając porost. Do włosów farbowanych jest chroniąca kolor kuracja z dziką różą i jojobą; do włosów wypadających z migdałem i kokosem, do suchych z makadamią i oliwą z oliwek; do każdego rodzaju z rozmarynem i ylang ylang.
Cena: 2 zł / 10 ml
Oczywiście przetestowałam chyba wszystkie i niestety zawiodłam sie  bo:

WADY:
-mała ilosć w torbce nie wystarcza na  pokrycie włosów
-nieporecznie sie  rozpakowują
-woń alkoholu który nagrzewa sie w dłoniach totalnie przyslania jakiekolwiek nuty zapachowe maseczek
-po nałożeniu włosy sa szorstkie i nieprzyjemne w dotyku

ZALETY:
- że sa samorozgrzewajace? no taka nowinka 

Moja ocena: 1,5 na 5 KIT
Ocena Wizaż :ok. 2,25 na 5  - z olejkiem z orzeszków macadamia i oliwą z oliwek 
KLIK  ; z olejkami ze słodkich migdałów i kokosowym KLIK ; z olejkami ylang - ylang i rozmarynowym KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz