wtorek, 22 maja 2012

HIT: SORAYA Mleczko do ciała silnie ujędrniające Anti-Ageing 30+





Mleczko ujędrniające 30+ przeznaczone jest dla kobiet młodych, energicznych, zadbanych, wymagających od preparatu poza podstawową pielęgnacją nawilżającą silnego działania ujędrniającego. Formuła anti-ageing zapewnia zachowanie zdrowej i młodej skóry przez wiele lat.


Mleczko zawiera model slim complex (bioelastol + kofeina), który zapewnia niepowtarzalne właściwości ujędrniające, nawilżające oraz antycellulitowe. Skutecznie kształtuje sylwetkę, przywracając jej perfekcyjny wygląd i dobrą kondycję.



Natknęłam sie na nie w TESCO jest w promocji po 9,99 zł. Zresztą nie tylko 30+ ale i 40+ i 20+ też w promocji. Ja  szukałam czegoś ujedniającego i antycellulitowego. Preparaty takie innych firm miały zapach mentolu jakoś nie podchodziły. Zerknełam na  pólke i zobaczyłam SORAYĘ o której dobrej opinii nie mam ale cena mnie skusiła.  I nie żałuje !! Mleczko jest super :)

ZALETY:
-cena
-zapach (mi sie bardzo podoba nie wiem co to ale dla mnie oki)
-opakowanie
-duża pojemność
-ujedrnia
-szybko  sie wchlania,
-konsystencja mleczka idealna na lato

WADY:
-cena regularna to 16 zł szkoda :(



CENA: (9,99 Tesco) 16 zł/ 400 ml
Moja ocena :4,8 na 5 HIT
Ocena wizaz : 3,5 na 5 KLIK

Wiecej mleczek na stronie SOARAYI : http://www.soraya.pl/products.php?group=body&categoryId=163

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz