poniedziałek, 2 maja 2011

Mam alergię na kosmetyki - co za masakra

No i doczekałam się.
Mialam alergie na Wilbo i Lovely.
Ale nie na wszystko ,ale niestety doczekałam się.

Pomalowałam się kosmetykami y na ślub koleżanki i zamiast super makijażu miałam oczy czerwone i piekące.


Niestety czas kupić hipoalergiczną maskarę i chyba zrezygnować z cieni.


Jejku!
Nie znam sie na takich kosmetykach.


Pewnie są mega drogie.

Czy znajdę maskare i podkład nie uczulający za rozsądną cenę?

Może ktoś też ma taki problem i mi poradzi ?


Czas zacząć poszukiwania...niestety.

A w waszych blogach tyle fajnych opisów kosmetyków - aż mi żal.

2 komentarze:

  1. Współczuję :( Ale niestety nie pomogę, pojęcia nie mam, czego powinnaś szukać. W każdym razie powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj produktów mineralnych, a oprocz tego produktów z Vichy i pharmaceris

    OdpowiedzUsuń