piątek, 14 października 2011

FLOS-LEK Naturalne Piekno Krem nawilżający Hydrobalans 24h

Zachęcona recenzją na blogu CAMMIE KLIK
zamówiłam sobie w aptece internatowej ten kremik.
Pomyślałam akurat dla mnie ! Bo dla skóry normalnej oraz reagującej nadmiernym wysuszeniem naskórka na preparaty myjące, kosmetyki upiększające oraz niekorzystne warunki atmosferyczne.


Zawiera Algę zieloną i Polisacharydy o działaniu nawilżającym i wzmacniającym funkcje ochronne skóry oraz masło Shea o działaniu odżywczym i ochronnym.
 Regularnie stosowany:
- wzmacnia naturalną barierę ochronną 

– uodparnia skórę na stres i zmęczenie
- zmniejsza skłonność do wysuszania
- odżywia i regeneruje naskórek
- napina i ujędrnia skórę
- pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku
- idealny pod makijaż



http://www.floslek.pl


Ale muszę powiedzieć że sie zawiodłam.

Całkowicie zgadzam sie z opinią Sabbatha na blogu MIZZ VINTAGE KLIK

ZALETY:
-lekka konsystencja

WADY:
-słabo nawilża
- nie nadaje sie na noc za słaby -rano cera sciągnieta
-brak efektów
-troche drogi 


Cena: 14,75/50 ml
Moja ocena: 2,5 na 5  PRZECIĘTNIAK
Na wizażu nie ma :(

1 komentarz:

  1. To widocznie specyfik dla tych, którzy mają bardzo tłustą skórę.

    OdpowiedzUsuń