poniedziałek, 6 lutego 2012

Dax Cosmetics, Perfecta SPA, Antycellulitowe masło do ciała waniliowo - pomarańczowe

Jestem zadowolona bo w TESCO w Gdańsku znalazłam
Masło do ciała o właściwościach antycellulitowych i zmiękczających. Olejek z ziaren zielonej kawy opóźnia procesy starzenia, wygładza i regeneruje skórę. Masło pomarańczowe działa antycellulitowo i ujędrnia. Kompleks witamin E - C - F nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry. Apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania.

Zalety:
-ładnie pachnie
-wydajne
-nawilża dobrze

Wady:
-drogie


Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Coffea Arabica Seed Extract, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, D-Limonene, Cinnamal, Eugenol, Parfum, CI 19140, CI 
Cena: 14zł / 225ml
Teraz w TESCO 8,89 zł !!




Ocena Wizaz:3,78 na 5 KLIK
Moja ocena: 4 na 5

2 komentarze:

  1. Uwielbiałam masło czekoladowe z tej serii. Z linii pomarańczowej kupiłam peeling do ciała i niestety srogo się rozczarowałam ... Do dziś nie mogę się z nim "dogadać", a minęło już wiele miesięcy. Chyba w końcu wyląduje w koszu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie peeling tez był super. I bardzo wydajny na dodatek.

      Usuń