środa, 30 maja 2012

Rossmann, Synergen, Soft - Peeling (Peeling do twarzy dla skóry wrażliwej)


Peeling Synergen usuwa delikatnie i głęboko wszelkie zanieczyszczenia oraz bakterie. Delikatne oczyszczanie, uczucie gładkości skóry.Tolerancja dla skóry przebadana dermatologiczne.



ZALETY:
-dobrze ściera naskórek (grube drobinki)
-skora po nim czyszczona i gładka
-nie podrażnia
-wydajny

WADY:
-brak zapachu
-troche drogi ,ja kupiłam za 2 zł w promocji
-polecałabym raczej do cery tłustej



Wart uwagi, spełnia swoje funkcje i nie jest drogi. Drobinki ścierające sa na prawde mocno wyczuwalne ,co może być minusem jesli ktos myśli że wrazliwa to delikatny pelling, gdyż też na serio "ściera" .Nie pozostawia żadnego filmu tylko dobrze oczyszczoną skóre. Skóra po zastosowaniu peelingu jest delikatna i gładka. 

Będę do niego wracać. Polecam


UPDATE: UWAGA NA ILOŚĆ PARABENÓW W SKŁADZIE !!!
Ostatnio przeglądam sklady i sama sie preraziłam ile ich w tym kosmetyku. U mnie działa ok ale wiem ze komus moga przeszkadzać. Ciekawe bo kosmetyk niby do skóry wrazliwej....

Moja opinia: 4,3 na 5
Opinia wizaż: 3,43 na 5  KLIK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz