poniedziałek, 30 lipca 2012

HIT: Mrs. Potter`s, Balsam do włosów z aloesem, jedwabiem i białą herbatą


Czytałam wpierw o tym balsamie na blogach.Niestyety nigdzie nie mogłam do dostać dopiero w AUCHAN. Nadaje sie do metody OMO czyli mycia włosów odzywką. Jednak ja zastosowałam go w sposób tradycyjny.

Balsam zawiera nawilżający ekstrakt z aloesu, wygładzające proteiny jedwabiu oraz regenerujący ekstrakt z białej herbaty do włosów suchych i zniszczonych. Formuła bazująca na naturalnych składnikach sprawia, że włosy regenerują się od środka, są dobrze nawilżone, nabierają zdrowego wyglądu i łatwiej się rozczesują. 



ZALETY:
-wygładza
-nawilża
-daje ślizg włosom
-jest wydajny
- nie zawiera parabenów


WADY:
-stosuje go na koniec po masce lub odżywce innej gdyż uważam że sam w sobie nie ma zbyt dużych właściwości odżywczych. ale bardzo dobrze radzi sobie z nawilzaniem i wygładzaniem moich włosów :)

Ocena moja: 5/5     ♥♥♥♥ HIT
Ocena wizaz: 4,4/5  ♥♥♥♥  KLIK

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol,Cetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate,Dimenthicone Copalyol,Aloe Barbadiensis,Camelia Sinesis,Propylene Glycol, Hydrolyzed Silk,Parfum, Isopropyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Limonene, Linaloo

Jest w mojej TOP 10 produktów do włosów KLIK


Cena: 7,50zł / 500ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz