poniedziałek, 20 sierpnia 2012

FARBA DO WŁOSÓW PALETTE COLOR CREME C10 Mroźny srebrny blond vs Platynowy blond

C10- Mrożny srebrny blond
 ♥♥♥ 4/5
Hmmm. Moja farbą była C10 ale nazywała sie PLATYNOWY BLOND.
Z nazwy fabrycznej C10 oraz nawet Pani na obrazku wynika ze to ten sam kolor.
C10-platynowy blond
♥♥♥♥ 5/5
Każdy ma swoje ulubione farby, z olejakmi lub bez, z amoniakiem lub bez. itd.
Mi pasuje Palette i już. Szkoda że zmienili skład ,gdyż Plantynowy był ok natomiast Mrożny pozstawił u mnie na głowie nierówne paski w odcieniu chłodnym. Takie jak na blogu Blond Bunny -zdjecia KLIK

Może powinnam trzymać dłuzej niż jest napisane ? Trzymałam 40 min może gdybym potrzymała dłużej to kolor by sie wyrównał. No cóż nie wiem.

W każdym raznie moje "mysie" włosy rozjasniły sie, bez żółtych refleksów w obu przypadkach a o to mi własnie chodziło.

Wyniki sa takie: 

C10- Mrożny srebrny blond  ♥♥♥ 4/5 
C10-Platynowy blond  ♥♥♥♥ 5/5

WIZAŻ COOL BLONDES : ♥♥♥♥3/5 KLIK

Jaka macie ulubioną farbę?
Czy polecanie jakieś inne odcienie blond które farbują nie "na źółto"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz