poniedziałek, 27 sierpnia 2012

HIT: Farmona Tutti Frutti Olejek do kąpieli Figi & Daktyle

Miałam kiedys ochote kupić coś dla siebie i kupiłam zestaw TUTTI FRUTTI olejek i mus. Z obu produktów jestem bardzo zadowolona. Mus ocenię niedługo. Olejek do kąpieli Tutti Frutti zawiera fitoendorfiny - cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. 
Owoce noni zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalają cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Dzięki zawartości olejku z kokosów nie wysusza skóry, delikatnie ją nawilża i wygładza.

ZALETY:
- obłędny zapach
- dobrze się pieni
- jest niedrogi
- całkiem wydajny

WADY:
- raczej wyglada jak płyn do kąpieli niż olejek
- zapach jest bardzo ulotny

Moja Ocena: ♥♥♥♥     5/5  HIT
Ocena Wizaz: ♥♥♥ 3,5/5 KLIK

Cena: 12zł / 500ml
Skład:  
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Cocamide DEA, C9-C11 Pareth-6, Sodium Chloride, Polysorbate-20, Mandragora Officinarum, Zingiber Officinale, PEG-120 Methylglucose Dioleate, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric, Glycerides, Panthenol, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolino ne, Limonene, Linalool, CI 16255. 


Olejek dostępny w 3 wersjach zapachowych: melon i arbuz; figi i daktyle; mango i brzoskwinia. 

Na pewno kupię jeszcze inne wersje tego olejku, choć ta bardzo mi tez odpowiada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz