sobota, 1 czerwca 2013

HIT: ASTOR Quick `n Go! 45 Sec. (Szybkoschnący lakier do paznokci)


Szybkoschnący lakier do paznokci - 1 pociągnięcie pędzelkiem, 1 warstwa i 1 sekunda na aplikację!
Wysycha i lśni w mniej niż 1 sekundę. Podwójny pędzelek został specjalnie zaprojektowany aby pokryć paznokcia za jednym pociągnięciem.









Lakier ten kupiłam w tesco gdy na stoisku ASTOR bylu 50% rabaty. Nic wczesniej o nim nie słyszałam ale patrze 45 sec wysycha -biore. Posiadam kolor 315.

ZALETY:
- bardzo wygodny,szeroki spory pędzelek.
- szybko schnie - 45 sek.
-kolor delikatny

WADY:
-trwałość to max. 3 dni bez odpryskiwania
- moj kolor nie ale słyszałam ze odbarwia płytkę paznokcia

POLECAM !!!

MOJA OCENA: 4,7/5 ♥♥ 
OCENA WIZAŻ: 3,4/5 ♥♥♥♥ KLIK
CENA 12 PLN/8ml

1 komentarz:

  1. Widziałam te lakiery i chciałam je sobie kupić, szkoda,że trwałość krótka...

    OdpowiedzUsuń