czwartek, 26 września 2013

HAUL WRZEŚNIOWY SUPER-PHARM

1. Mascara Maybelline Colossal - stała pozycja w mojej kosmetyczce - 15 zł

2. Ziaja Mleczko Kokosowe pod prysznic - 10 zł. Ziaja i mleczka, kremy,mydła pod przysznic w róznych rodzajach są stałym elementem u mnie w łazience. Tym razem miałam ochotę na kokos.

3. Joanna Kąpiel Solankowa - 5.99 zł.Tym razem ziołowa. Polubiłam tę sól. Widziałam 3 rodzaje.Miałam już lawendową i chyba leśną teraz kolej na wypróbowanie ziół. Kąpiel przyjemnie pachnie a przy tym jest wydajna i niedroga. --> RECENZJA  Sprawdz na : WIZAŻ.PL


4. L'Biotica BIOVAX Intensywnie Regenerująca Maseczka ARGAN MAKADAMIA KOKOS -11.99 zł. Lubie te maski na włosy. Tą miałam już raz i bardzo mi sie spodobała.Czy już była recenzja? Chyba nie. Obiecuje że jak tę zużyje to napisze.


5. Faromona Tutti Frutti Peeling do ciała - 11.99zł. Pomimo że były zniżki na mój ulubiony peeling z DAXa. Zdecydowałam się na ten z Faromony.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz