niedziela, 3 listopada 2013

Haul Pazdziernikowy - Moje odkycie sklepu MULTIDROGERIA



Skonczył mi sie krem na noc. Spacerujac po Tesco zobaczyłam krem wpromocyjnej cenie BIELENDA KREM NA NOC 7D 40+ Kolagenowa odnowa na noc cena: 16,99 zl (Tesco).Na wizażu miał bardzo dobre recenzje KLIK. Wzielam od razu krem na dzień  BIELENDA KREM NA DZIEN 7D 40+ Kolagenowa odnowa cena: 16,99 zl (Tesco).Recenzja wkrótce.



Ostatnio farbowałam włosy i mam straszne końcówki. Szukając ratunku zdecydowałam sie na  GLISS KUR Olejek do włosów cena: 25,99 zl (Tesco)

JOANNA SZAMPON do blond włosów cena: 7,99 zl to juz stała pozycja na mojej liście zakupów. Moje farbowane włosy potrzebuja tego szmaponu inaczej zółkną.


Na koniec cos dla ciała w Superpharmie kupiłam Mleczko Garnier 9,99 zł (promocja).To mleczko lubie gdy własnie jest juz zimno i w domu sa właczone kaloryfery wtedy moja skóra potrzebuje takiego głebokiego nawilżenia.


W Tesco był też NIVEA Krem BB cena: 13,99 zl (Tesco) który lubię. Choć wiem że nierówno rozprowadza podkład zawarty w kremie ale jest nawilżający i pchnie mi NIVEA a to lubię.


Szukając osławionej wszędzie odżywki KALLOS znalazłam sklep Multi drogeria gdzie w przystępnych cenach można kupić kosmetyki. Jednak haczyk jest w tym ze przesyłka kosztuje 20 zł i dlatego od razu zamówiłam więcej kosmetyków.



Moje  Zakupy w multidrogerii


KALLOS SERICAL Maska Crema Al Latte 1000ml

9,99
KALLOS GOGO Maska regenerująca do suchych, łamiących się i uszkodzonych włosów 200 ml

5,95
STAPIZ Szampon Fryzjerski Kwiatowo-Keratynowy 1000 ml

7,09
LOREAL Expert Absolut Repair Renew C Silna Kuracja Regenerująca do Włosów Bardzo Zniszczonych 12 ml AMPUŁKA
7,49
KALLOS KJMN Elixir olejek upiększający 50 ml

9,49
KALLOS KJMN Odżywka Nourishing 500 ml

7,95
FAROUK CHI Silk Infusion Naturalny Jedwab Odżywka Rekonstruujaca 15 ml                                  2,87

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz