sobota, 10 października 2015

ZIAJA Manuka żel myjący normalizujący

Preparat nadaje skórze naturalny balans i świeżość. Zawiera liście manuka o działaniu antybakteryjnym.
ZALETY
• efektywnie redukuje produkcję sebum
• poprawii miękkość naskórka
• nie jest dla mnie alregizujacy :)
WADY
mala butelka 
. czysci tak dobrze ze po umyciu od razu musze nalozyc krem gdyz czuje brak ochrony

Na pewno kupie go ponownie. U mnie ciezko jest dobrac fajny zel do mycia gdyz na wikszosc mam uczulenie.Lekarz kazala mi stosowac CETAPHIL ale jest drogi.Wiec mysle ze od czasu do czasu ten zel z powodzeniem moze byc. Mi szczegolnie zalezy na dobrym oczyszczeniu z sebum oraz redukcji zaczerwienien i zmian tradzikowych a te zel to robi.
Oprocz zelu jest kremowa maseczka z tej samej seri która tez stosuje raz w tygodniu, Wtedy mam poczucie ze cera jest dobrze oczyszczona
Ocena: 5/5
Wizaz: 3,3/5  KLIK
Cena: 8 zl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz