środa, 10 listopada 2010

Kandydaci na szampon: Isana Hair 7 Ziół ROSSMAN

Ostatnio kończy mi sie mój szampon, wiec chodze na poszukiwania nowego.
Mam włosy trochę kręcone i od jakiegoś czasu nie prostuje, pozwalajac sobie na nieład na głowie.
Poszukiwany szampon powinien sprawiać znaczy żeby te loczki i fale sie nie rozpadały, elektryzowały ani tez nie prostowały, a cena szamponu powinna nie przekraczać 10 zł za 500 ml.

Zadanie trudne.

Przedstawiam kandydatów:


  • dla włosów normalnych i tłustych
  • z panthenol i witaminę B3
  • zrównoważona kompozycja ziół
  • przyjazne dla skóry pH
  • nadaje się do codziennego mycia szamponem
Ten szampon zawiera zrównoważoną mieszankę ziół szałwii, rozmarynu, rumianku, melisy, pokrzywy, podbiału i skrzypu polnego. Połączenie delikatnego działania oczyszczającego daje objętość włosów.

Ok kupiłam . Zapach -ziołowy dla mnie ok, ale może to byc też wadą. Włosy są po nim mięciutkie i ładnie pachną. Do codziennego stosowania jak najbardziej.
Ale... nie opodkręca skrętów, raszej powieksza objętość.
Dla włosów normalnych , prostych którym brakuje puszystości, jest OK.
Ja szukam dalej....

Moja ocena: 2,5 na 5
Cena: 2,99 4.99/400ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz