czwartek, 4 listopada 2010

Dax Cosmetics, Perfecta Age Control 35+, Krem na noc przeciw zmarszczkom mimicznym

Do tej pory na noc stosowałam Bambino krem. Jednak doszłam do wniosku , że kobieta po 30 powinna już stosować krem na zmarszczki i przede wzmacniać włokna kolagenowe.

Buszując po Wizaz-u znalazłam krem na noc w kategorii najlepsze po 35 roku życia. Nie mam jeszcze tylku lat, ale mówią ze cera sie inaczej starzeje.Wpadłam wpierw do NATURY gdzie kosztował 19.99 zł, potem do ROSSMANA i była akurat na niego promocja 14.99 zł.

Dax Cosmetics, Perfecta Age Control 35+, Krem na noc przeciw zmarszczkom mimicznym

OPIS ze strony DAX:
"Zawiera Biopeptox® - innowacyjny składnik o właściwościach neurokosmetycznych, który wspomagając rozluźnianie mięśni podczas snu wygładza zmarszczki mimiczne. Dzięki temu twarz wygląda rano na wypoczętą, odprężoną i młodszą. Ponadto sfery kolagenu wnikają w głąb naskórka i pęcznieją dodając objętości strukturom skóry, co skutkuje wypełnieniem i wypchnięciem zmarszczek od wewnątrz. Krem zawiera także czynnik o silnych właściwościach nawilżających oraz wyciąg drożdżowy, który usuwa ze skóry wolne rodniki i toksyny."
Dopiero zaczynam używać, ale moge powiedzeć że:

Zalety:
+ krem nawilża przez noc
+ nie czuję rano sciągniętej skóry
+ nie drażni
+ łatwo sie wchłania
+ tani
+ zawiera kolagen
+ skora rano wyglada na wypoczętą

Wady:
- nie zauważyłam usuwania zmarszczek
- pozostawia filtr

Ocena
Wizaz: 3,7 na 5
Moja : 3,5 na 5

Cena:17(14.99*) zł/50 ml

do kremu jest maseczka :

Dax Cosmetics, Perfecta Age Control 35+ Biopeptox, Maseczka liftingująca

Kupiłam sobie jedną saszetkę ok. 2 zł/10ml razem z kremem i musze powiedzieć ze byłam bardzo zadowolona z rezultatu. Cera stała się nawilżona, odprężona, i jędrna. Zaleta jest żę maszeczkę można stosować pod oczy, minusem że powinna sie włchonąć, a sie "roluje" i resztki musiałam zeskrobywać z twarzy. Ale kupię ja jeszcze na pewno w celu efektu natychmiastowego odprężenia cery.

Ocena
Wizaz: 3,8 na 5
Moja : 4  na 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz