wtorek, 12 czerwca 2012

MARION - Maseczka oczyszczająca peel-off z ekstraktem z ananasa i brzoskwini

MARION coś mnie w tej fimie fascynuje i wracam do niej.
Choć musze powiedzieć ze nie zawsze jestem zadowolona.

A jednak sie skusiłam na maseczkę:
Seria złuszczających maseczek do oczyszczania i pielęgnacji twarzy. Maseczki pozostawiają skórę czystą, odżywioną i wygładzoną. Dostosowane do indywidualnych potrzeb skóry.

Dostępne rodzaje:
  • oczyszczająca
  • wygładzająca
  • rewitalizująca

Ja wybrałam oczyszczającą.

OD PRODUCENTA :Oczyszczająca maseczka w formie żelu. Dzięki działaniu peel off maseczka natychmiast usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza pory. Wchłania nadmiar sebum i usuwa martwe komórki naskórka. Formuła maseczki zawiera ekstrakty z ananasa i brzoskwini,  które zmiękczają naskórek, działają odświeżająco i regenerująco. Maseczka pozostawia skórę czystą, odżywioną i wygładzoną.
Dzięki użyciu nowej technologii opakowania- saszetka z dozownikiem i zakrętką, produkt starcza na 3 użycia.Maseczkę stosować raz w tygodniu. Do wszystkich typów skóry. Zawiera alkohol, nie zalecana do szczególnie wrażliwej skóry.




MOJA OPINIA: Dobrze się ja nakładało. Posiada zamykany aplikator -to super pomysł. Ściągało  sie ją , pomimo mojej niedokładnej aplikacji bardzo dobrze.Nie rwała sie i zeszła w jednym prawie kawałku.
Poczułam ze mam oczyszczoną twarz. Maseczka ściągneła tez serbum i nie zostawiła filtru na twarzy. Zapach też bardzo lekki i owocowy, Całkiem oki :) Jedynie przestrzegam że uwagi na opakowaniu Nie nakładać maseczki blisko włosów warto przestrzegać. Zasychająca masa zlepia sie w włosami i tworzy sie "nibylupież" ,ktorego nie mozna wyczesać ani łatwo spłukać.

Reasumując wrócę do niej na pewno i przetestuje pozostałe z tej serii.

Ocena moja : 4 na 5
Ocena wizaz :brak 

Skład: Aqua, Polyvinyl Alcohol,Glycerin, Alcohol Denat., Polysorbate-20, Ananas Sativus (Pineapple), Fruit Extract, Prunus Persica (Peach), Fruit Extract, Panthenol, Isobutylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Hexyl Cinnamal, Citric Acid, Triethanolamine 
CENA 2 zł/6 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz