wtorek, 12 czerwca 2012

DENKO: MAJ 2012













              1.   





  • 1. Krem ZIAJA przeciwzmarszczkowy nawilżający 40+ KLIK
    2. Lakier GOLDEN ROSE Fashion Color nr 75  recenzja  niedługo 
    3. MARION Maseczka Oczyszczająca Peel-Off KLIK
    4. Masło do ciała DAX Antycellulitowe Wanilia-Pomarańcza KLIK
    5. Żel NIVEA Water Lilly & Oil recenzja  niedługo
    6. Ziaja, Sopot Sun, Krem przeciw zmarszczkom SPF 30 DNA KLIK 
    7. Krem BIODERMA Sensibio AR recenzja  niedługo


    W maju udało mi sie zużyć aż 3 kremy! Pierwszy ZIAJI 40+ stosowałam codziennie rano,  a na niego ZIAJE Sopot SUN SPF 30. Do pracki od maja rowerem jeżdze i używam dużych SPF. Krem BIODERMY, który kupiłam jako dodatek w promocji w SUPERPHARMIE jest do cery wrażliwej i stosowałam go na noc by złagodził podraznienia z dnia.

    Lakiery GOLDEN ROSE FASHION COLOR link do strony stanowią juz mała kolekcje na mojej półce. Są małe,zgrabne i maja dobry pędzelek. Nr 75 to odcień pomarańczy jescze z tamtego roku ale bardzo mi sie podbał. Kupię drugi taki.

    Żel Nivea i Masło DAX towarzyszyło mi w łazience jak i na basenie.Obydwa produkty oceniam wysoko.Masło dostało 4-kę gdyż na lato wole mleczka. W Carrefourze jest promocja na żel Nivea przy zakupie 2-ch drugi za połowe ceny !




    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz