wtorek, 12 czerwca 2012

HIT :Nivea, Żel pod prysznic Water Lily & Oil (z formułą Hydra IQ i perełkami olejku o zapachu lilii wodnej)

z serii recenzje Młodszej Siostry

OD PRODUCENTA:
Pobudź swoje zmysły zapachem lilii wodnej, podczas gdy jedwabisty, świeży żel z perełkami olejku otuli Cię miękką, pielęgnującą pianą.

ZALETY:
-gesta żelowa konsystencja sprawia że jest b.wydajny
- ma delikatny kwiatowy zapach
-zawiera olejki i delikatne perełki peelingujące (dla mnie to plus)
-jest tani (w promocjach od 5 zł)

WADY:
- zawiera parabeny i silikon
-zapach po kapieli jest slabo wyczuwalny


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium Cocoyl Glutamate, Trisodium EDTA, Propylene Glycol, Lactose, Microcrystalline Cellulose, Benzophenone-4, Sodium Sulfate, Phenoxyethanol, Propylparaben, Methylparaben, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, CI 77492, CI 16035.

zielony -składniki kompozycji zapachowej
pomarańczowy -konserwanty

Moja ocena: 5/5 ♥♥♥♥♥  HIT
Ocena wizaż: 3/5 ♥♥♥♥♥ KLIK

Cena: 7 zł / 250ml


Lubie go tak samo jak w tamtym roku towarzyszył mi przez lato NIVEA Żel Sunny Melon&Oil ♥♥♥♥♥-recenzja moja KLIK 




Już pisałam ze w Carrefourze jest promocja przy zakupie 2-ch jeden za pól ceny.
Niedawno były też promocje na te żele w TESCO.
Chyba jest wiecej takich promocji widzieliście jakieś?



PS. W kolejce czeka już na zakup NIVEA LEMON & OIL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz