niedziela, 19 stycznia 2014

Kallos Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów) PRZEREKLAMOWANA







Cały internet zachwyca sie Kallos Crema al Latte od jakiś paru lat. Wiec i ja musiałam spróbować.

ZALETY:
-tania
-fajna konsystencja
-rzeczywiście nadaje filtr dzięki któremu włosy są miękkie i ładnie się rozczesują

WADY:
-zapach niby przyjemny ale za 3 nałożeniem juz nie mogłam sie doczekać kiedy spłucze
-nie widze regeneracji włosów

Oceniam ja jako przeciętną. wiele lepsze wg mnie sa odżywki LORYS (niektóre) która sa tez w dużym opakowaniu i przystępnej cenie ---> recencje LORYS kliknij TU.I ostatnio też kupiłam maskę miodową BEAUTY FORMULAS która ma takie same własciwości jak Kallos a przy tym pachnie super ----> Recezja maski  kliknij TU


Moja ocena:    3/5 ♥♥♥♥♥  PRZECIETNIAK
Ocena wizaz:   4,3/5 ♥♥♥ KLIK

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Methosulfate, Parfum, Phenoxyethanol, Methyldibromo Glutaronitrile, Hydroxypropyltrimonium Hydrolized Casein, Citric Acid, Hydrolized Milk Protein, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Cocoyl Glutamate, Methylisothiazolinone.



Cena: ok 10zł / 1 litr 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz